söndag 11 november 2012

Farsdag.

Flaggning. 
En blåsig farsdag har firats med flaggan i topp
och kaffe med kaka. Men jag har fått mycket
annat också gjort. Plockat blåbärsris, stämplat
brädstumpar och fyllt mitt blomstöd med mossa.

Blomstöd.
På sommaren var den stöd för mina luktärter men
jag tror den får stå ut i vinter så jag fylde den med
mossa och sen skall den få en ljusslinga runt sej.


Blåbärsris.
Jag plockade blåbärsris som blev till en krans.

Kransen och skylten.
Kransen sprayade jag med silverspray som inte var
alltför lätt i den hårda vinden,för jag var ute och
sprayade så att inte hela hushållet skulle bli silver-
färgat. På skylten stämplade jag texten med en 
VersaCraft färg, skylten skall nog vara inne men
det var så bra bakgrund att fota den på.


Ha en trevlig söndagskväll.
Kram Monica

1 kommentar: