lördag 15 december 2012

15 dec. Yrväder.

Var på jobb idag och jag skulle iväg imorse
här från landet, och här som bara är åkrar på
båda sidorna av vägen, så ni kan kan föreställa
hur snön yrde vägarna fast. Första kurvan såg
jag bara halva vägen men det var bara att ge
mera gas och ögonen fast (nästan fast) men 
bra gick det och nu är jag här på landet igen
och har fortsatt med min tillverkning av det
som skall säljas på julmarknaden imorgon.
En del kakor är packade och följande är i 
ugnen, så jag hinner blogga lite mellan varven.


Jag hittade två fina plåthjärtan här i veckan
och nu fick jag placera dem här i köket, i
varsitt sidofönster, jag tycker det passar 
riktigt bra. Hoppas bara att strömmen inte
far, för här blåser ganska friskt.


Plåthjärtat.
Trevlig fortsättning på lördagskvällen !

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar