tisdag 4 december 2012

4 dec. Julkort.



Ikväll har jag inte fått något fiffigt gjort.
Sökte fram mina julkort som jag köpte
från höstmarknaden, gillar dom som
ser lite gamla ut. Tycker om att pyssla
med allt möjligt men julkorten köper
jag, det skulle ju nog vara mer personligt
med kort som man lagat själv, men det
blir bara inte av. Och sen fick jag ny
tidning idag igen så det är nog en orsak
till att inget blivit gjort. Där är ett reportage
från Sandras hem http://vintage-house.blogspot.fi/



Foton från Sandras hem.
Nu forsätter jag att läsa, bara de fanns
flera timmar i dygnet så man sku hinna
med allt skojigt man blivit inspirerad av
från den här tidningen.

Kram, Monica

1 kommentar:

  1. hej Monicka, ja en bra inredningstidning kan man bli sittandes med länge, det är såå inspirerande och avslappnande. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera