torsdag 6 december 2012

6 dec. Finlands självständighetsdag.

Tomteflickan väntar att ljusen skall tändas.
En snöig självständighetsdag som jag började med
pepparkaksbakning, det var andra gången ren och
blir säkert två gånger till, för här är alltid på vecko-
sluten många som går och plockar från burkarna så
dom minskar i sådan takt att till julen finns det inte
annars nåt kvar. Men det är skojigt att baka och 
lyssna på jul-cdn på samma gång.



 De andra som jag gjort idag är att jag har försökt lära
mej lite mer om min kamera så det har blivit foton
med olika inställningar, alltmöjligt som jag inte viste
att det fanns, så här är lite snöiga foton taget genom
köksfönstret.





 Nu skall ni alla ha en riktigt trevlig kväll !

Kram, Monica




1 kommentar:

  1. Hej hej. Så fint du har det och vilken julstämning med all snö och alla uteljus:) Kram

    SvaraRadera