onsdag 13 februari 2013

Klister dag.

Idag på min lediga dag så har jag klistrat både på
dörrar och väggar, nå ja inte många men en dörr
fick en självhäftande krittavla. Något jag inte viste
att fanns, målning har jag hört om men de här var
nytt för mej så jag prövade förstås. Det var en
rulle 45x200cm så de täckte inte hela dörren
men det gör inget.




Så nu kan jag skriva små meddelanden till min man
eller han åt mej. Eller nåt bra recept.
Men sen hittade jag också ett träd som jag klistrade
på tamburs väggen. under trädet skulle jag villa ha en 
liten bänk. Få se vad jag hittar på.



Kom ihåg era vänner i morgon.
Trevlig fortsättning på dagen!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Vad fiffigt att kunna klistra upp en tavelvägg/yta... Tänk att du kände igen mej.... Mina elever har kommit o frågat att är du med i en reklam, vi tror att vi såg dej. Lite komiskt nog... Men man bjuder ju på sej själv..
    Då du skrev klisterdag som rubrik så trodde jag att du varit i skidspåret för jag hade klister under då jag just va ute i spåret.
    Ha en fin vändag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Krittavlan e ju super kiva :-) kram sindy

    SvaraRadera
  3. Oj vaf kiva med krittavla...
    jag kolla genast men alla våra dörrar är spegeldörrar så det lyckas inte...

    Ha en trevlig Alla hjärtansdag idag.
    Monica

    SvaraRadera