onsdag 20 mars 2013

Fotografering.

Vårdagjämning är det idag, att dagen och natten
är lika långa, 12h var. -2 grader men det känns
som-22, det är en så kall blåst att man helst är
inne i värmen och inte ut på länk.
Så jag har lekt lite med att kameran och prövat att
ta bilder på sådant jag inte fotat förut. Jag har sett på
andras bloggar så fina bilder och att man med en bild
kan få en viss feeling. Här några bilder på vad jag 
tagit, min man skakar på huvudet när jag kryper och
klättrar för att få olika vinklar på bilderna. Barn är 
friska då dom leker.










Nu får det räcka, jag skall studera mera min kameras
egenskaper.
Ha en mysig kväll!

Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Hälsningar Anne-Maj

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att fotografera! Men jag vet att jag tänkte att grannarna måtte tyckt jag var tokig när jag, före jul, kröp ihop för att fota fina bilder med utesoffa, snö och lykta i samma bild - allt för en snygg vinkel!Det roliga är ju att man redan har sett den färdiga bilden klar inne i huvudet... !

    SvaraRadera