lördag 25 maj 2013

Hård blåst och solsken.

Kom ut till skärgården idag. Det blåste ganska friskt, men
solen sken så varmt. Men väl framme så visste man ingenting
om någon blåst, så där olika kan det vara , på landbacken
och ute i skärgården.
Jag har grävt fram alltmöjligt gammalt från uthusen, jag hittade
en jätte stor träbalja, jag skulle fast kunna bada i den, men jag tror
att jag inte prövar. Få se var jag hittar på  att ställa den.



Den ser inte så stor ut på bilden, som vad den
i verkligheten är.


Vår sommartoa.

Nu håller jag på och eldar bastun, och sitter och
tittar på vattnet som har en lugnande effekt, men myggen
stör nog lite, för ikväll tycks det finnas av dem.


Ha en bra lördags kväll!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Oj, har ni redan mygg! Men de kommer väl hit också. Jag tycker vi har haft och har ett bedrövligt väder hela maj! Värmen kommer ju aldrig och det blåser varje dag. Jag har inte gjort sommarfint i alla rabatter ännu! Ha en fin söndag! Här firar vi Mors Dag! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera