tisdag 2 juli 2013

Halloj yttervärlden!

Igår fick jag ingen kontakt till yttervärlden, med min dator.
Idag ser det lovande ut.
Igår gjorde jag en tur in till stan för att fylla på matförrådet.
På kvällen kom vi ut till skärgården i ganska så hård blåst.
Min man sa tänk bara på Stormskärs Maja hur dom klara 
sej i alla väder. Vädret här på holmen varierar. När det blå-
ser på ena sidan så är det helt lugnt på andra sidan, det är
som natt och dag. Igår kväll var det på badberget så här
FINT.



Dottern och Ben på sin favorit plats.


Och på andra sidan holmen där huset är
trodde man att björken skulle blåsa bort.
Idag har vi haft gäster hela dagen, vi har 
ätit och skrattat så att fiskmåsarna blivit
tysta. Dagen har gått fort i trevligt sällskap.

Ha det så bra!
Kram, Monica

4 kommentarer:

  1. Det ser helt underbart ut där ni håller till! Tråkigt när man blir av med internet! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Jag kan bli lite konstig ifall internet inte fungerar. Fast ifall jag hade ett så fint sommarställe kan det hända att jag också skulle klara mig utan internet. Underbart.
    Jag skulle vilja se fiskmåsarnas min när ni skratta :)
    Linnéa

    SvaraRadera
  3. Usch då när nätet strular... Fint att ha en blåsig och en lugn sida på ön. Bara att välja.

    SvaraRadera
  4. Tack för en super rolig o skön dag hos er i det häärliga sommarvädret.kram gästerna

    SvaraRadera