måndag 15 juli 2013

Röd, svart och vit.

Nämligen jag, har sådana färger på mej idag. Jag målade
vårt utedass för en tid sedan, från insidan. Men så tyckte 
min man att jag nog också kunde måla yttre sidan.
Så i morse började jag med den röda färgen. Så blev det
matlagning och därefter målade jag dom vita knutbräderna
och hängbräderna. Sedan fick dörren svart färg.


Ett blekt utedass i morse.


Och på eftermiddagen, holmens vackraste
utedass.Men det är nu bara min åsikt förstås.


Så var det målat för idag. Nu har jag en kladdkaka i ugnen,
till kvällskaffet. Här STORMAR igen, hur annars.

Sköt om er!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Här blåser också friska vindar idag! Men så fint ditt utedass blev! Hoppas kladdkakan smakar bra, här är det vinbärstårta kvar!!! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev...
    Jo här båser det nog också !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera