lördag 21 september 2013

En tegelvägg igen.

Det är lite så  där att när jag börjar med någonting
så vill det upprepas. Som nu detta med tegeltapeten
tex. Jag lagade två väggar i vardagsrummet i stan med
denna tapet, och så blev det så mycket tapet över så 
jag tänkte att det är ingen vits att byta ut det mot något
annat, för jag visste att jag nog hittar på att använda det
på någon annan plats. Och nu har jag gjort det. Vårt lilla 
vindfång här på landet som jag målade förra vintern brunt
blev inte riktigt som jag tänkt mej. Så nu har en vägg fått
tegeltapet på sej och nu är jag mycket nöjdare.
Bild före och efter.




Nu räcker det med hundskylten.
Ingen tavla behövs mer på väggen.
Jag tänkte nästan glömma att bertätta att
BEN FYLLER 5 ÅR IDAG.
Två paket har han fått, för han älskar att
öppna paket. I paketen var en gris som
var orange och ett ben.


Det var svårt att få en bra bild av honom
för han var så ivrig att öppna paketen.


Lite måste vi skoja med Ben, så han fick
ställa upp som halsduksmodell, så här i höst-
rusket.


Ha en trevlig lördags kväll!

Kram, Monica och Ben

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jättefint med den tegelväggen. Grattis till födelsedagsvovven! Ha en fin lördagskväll du också!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Väggen blev jättefin. Många grattisar till Ben :-)
    Kram , Susanne

    SvaraRadera