lördag 7 september 2013

Jag gillar blommor.

Helst skulle jag vilja ha färska blommor hela tiden
på bordet, men så blir det nu inte, men idag köpte
jag en höstbukett med krysantemer, för de håller
galant en vecka i vasen.


Sen har det blivit ett födelsadagskaffe idag också.
Min näst äldsta syster har födelsedag idag.
Och jag fota lite därifrån då när ingen titta på.


Ett rejält bord, runt det ryms många gäster.


Ett vattenelement är alltid vackert i trädgården.


I deras trädgård där odlas det en hel del.
En vacker grön oas.



Inte kunde jag glömma deras två hundar. Den ena låg ut
i solen och den andra in i skuggan.

Ha en bra fortsättning på veckoslutet!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Så sött den lilla vovven tittar frm där från sin koja! Ha du också en skön helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Gulligt när hunden tittar blygt fram. Mina föräldrar hade också en beagle, så fin ras.

    SvaraRadera