onsdag 18 september 2013

Städa, städa varje fredag....

Och så varje jul, så sjöng Pippi Långstrump,
Idag är det inte fredag, det är onsdag, men jag
har städat ett klädskåp och kastat bort kläder 
jag inte använt på länge och skor, tossor och
gamla väskor. Det blev en hel del fyra sopsäck-
ar blev fulla. Jag kom på att mitt klädskåp skulle
behöva fyllas på med lite nya plagg.
Köpte förra veckan lådor till våra dvd-filmer, för
efter vardagsrums fixandet blev två skåp också
bort kastade, så det fanns ingen förvaring till film-
erna mer.



Lådorna var som gjorda till filmförvaring.


Det är bra att det finns lådor för olika
saker, som ljuslådorna tex.



Sköt om er!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Fina lådor.Jag var och köpte en ny bäddsoffa idag och borde börja städa dotterns gamla rum så vi får plats med soffan där men det får bli imorgon. Ha en skön kväll.
    Kram, Susanne

    SvaraRadera