söndag 5 januari 2014

En hög med gamla fönster.

Har med åren samlat på mej en rejäl hög med fönster.
Det finns stora och små, hela och söndriga glas.
Min man är nog inte så glad för denna hög, med jag förbjöd
honom att slänga dem, man kan laga vad som helst av dem.
De söndriga kan få spegel i eller så kunde man laga ett sådant
bord som fanns i en av mina julklappsböcker.
Men där behöver jag nog hans hjälp.


Skojig ide', tänk att fylla den med strandfynd eller något annat vackert.


Här är min hög av fönster.

Jag tog ett litet fönster som dagens projekt, vilket inte
var svårt att förverkliga.
Det blev en inredningstext. Men jag har inte ännu bestämt
var fönstret  kommer.


Som ni ser har jag inte ännu städat ut julen, men i morgon är det
dags att kasta granen och byta gardiner och plocka pyntet bort.
Ikväll har vi ännu julfeelis.

Ha en bra kväll!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar, nu kommer jag att ha dåligt samvete om jag inte kommenterar tillbaka! Vilka söta krukor du har där bakom ditt fina fönster! Ha en fin kväll!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Ett sådant fönsterlager borde varje Qvinna ha ;)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera