torsdag 9 januari 2014

Sommarminnen i en bruk.

Att förvara sommarminnen i en burk.
Det kan man göra med ett fotografi på någon kär person,
djur eller händelse.
Mitt favorit foto på Ben som jag säkert visat i flere repriser,
printade jag i 13x15 storlek, satt den i en glasburk med lite 
kottar i. Trevligare skulle det ha sett ut med lite sand eller stenar
men det hade jag inte för tillfället, så nu blev det så här.
I en större burk skulle man kunnat leka lite mer, med större bild
och en liten träkäpp tex som är Bens favorit.
Det kan vara en trevlig gåva till någon som redan har allt.
Så nu alla burkar och foton till användning.


Ben vid stranden ni nog sett förut.


En print av bilden och burken med kottar.


Inte så lätt att få en bra bild på burken.

Ha en bra kväll!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Så jättefint du gjort, får mej att tänka på att jag har flera sådana burkar!!
    Kram/FInas mammis

    SvaraRadera