tisdag 18 mars 2014

Min dag.

Min lediga dag, har varit full bokad, men bara med grejer
som har varit bra och avslappnande.
Morgonen började med tandläkar besök och måste medge
att det hade gått sju år sedan  senast besök. Ett hål ( pust )
vilket inte var trevligt men kunde ha varit värre.



Efter det blev det födelsedags kaffe hos min väninna.
Och mitt på dagen blev det en avslappnande ansiktsvård,
som jag hade fått i julgåva.
Man borde gå oftare för det är så skönt med alla krämer och
vårdande masker.


Och sen blev det en ny varm färg i håret, som
också piggar upp.


Och i kväll blir det min svågers födelsdagskaffe.
Så en sådan ledig dag, men ibland måste man bara
tänka  på sej själv och njuta.

Ha det så bra!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Så duktigt av dej att inte ha mer än ett hål på sju år. Men nu får du se till att gå lite oftare! Skön dag fick du i alla fall! Det kan behövas i detta tråkiga regniga väder!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera