onsdag 26 mars 2014

Tapetköp.

Igår blev det ett besök i tapetbutiken, när jag hade
vägarna förbi. Hade tänkt att hittar jag något med lite guld-
färgat i så köper jag.
För mina planer för nya sovrummet är att det skall ha något
som skall passa med den gamla kristallkronan, så alla idee'r
började från den.
Hade tänkt vita väggar men nu tror jag att väggfärgen blir
beige, i alla fall passar beige bättre med tapeten.
Och sen har jag också köpt två paljettdynor i guldnyans.
Dom är inte sådana som man tar tupplur på när dom inte
är mjuka och sköna, ( och det är tur så hålls dom fina ).



Få se vad det blir.
Har vinterledigt påskveckan, då har jag tänkt att jag skall
fixa rummet.

Trevlig kväll!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Det blir säkert fint med de guldiga tapeterna! Nu blir jag nyfiken på din gamla kristallkrona!
    Kram/Finasmammis

    SvaraRadera
  2. Så spännande blir kul att få se sen när det blir färdigt. Det kommer att bli så fint. Ha en fin torsdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera