fredag 11 april 2014

Fredag och 12 dagar vintersemester framför sej.

Yeeee, en dag har egentligen redan gått, för jag har
haft ledigt redan idag.
Även min man har ledigt, han har två veckor, så nu kan vi
vara på landet i lugn och ro.
Bilen var lastad med matkassar, symaskin, målburkar och lite blommor.
I morgon tänker jag börja med rummet som skall bli vårt nya sovrum.
Målning och tapeterna är köpta.
Dom gamla tapeterna skall rivas bort och det är inte så trevligt jobb.



Vädret är inte det bästa, kall blåst har det varit idag.
Så den vadderade rocken kom fram tillbaks.
Måste visa en bild från igår morse, när jag sökte Ben
och inte hittade den någonstans.
Vår lägenhet i stan är sådan att man kan gå runt från rum till
rum, så vi brukar med Ben springa runt och leka kurragömma.
Men till sist hittade jag den i vår säng mellan alla dynor, den sov så gott.


Jag skall också försöka ta det så här lugnt
lite emellan.
Ha ett bra veckoslut!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar