lördag 5 april 2014

Produkter från Formamässan.

När man köper varor till försäljning, så skall man fundera
på så mycket och inte bara köpa det som man själv gillar.
Men jag måste nog medge att det blir nog så att man köper
det som man själv skulle vilja ha i sitt hem.
Ibland kan det vara bra att ha någon annans åsikt också förstås.
Men gillar man varorna så nog är det betydligt lättare att få dem sålda.
Idag kom jag hem två att mina nyaste anskaffningar till affären, och dessa
hade jag nog planer på att jag skulle ha.
En ställning för muggar och fat, och därtill hörande köksrulleställning.
Så när jag kom från jobbet idag så var det trevligt att börja städa och
placera om sakerna i köket, det piggar upp att byta plats på sakerna som 
man dagligen använder.



Vi har vårstorm på gång. Det blåser så kallt att mössa, varm rock
och handskar är det som gäller idag.
Så nu blir det att sätta eld i alla spisar som finns.
Ha en trevlig lördagskväll!

Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Jag som hade spetsat mig på en riktigt varm och skön dag. Men hos oss tar vinden också på så hårt att jag inte har nån lust alls att börja påta i trädgården som jag hade tänkt.

    SvaraRadera
  2. Jag måste definitvt hinna in i din butik nu,
    för jag behöver just en sådan ställning att ställa tallrikar på...
    Förstår att det är roligt att fixa nu :)
    Här uppe i byn blåser som tusan också. Vi var nere till stranden men utan mössa så var det för kallt där idag.
    Alltså eld i spisen nu bara och sen skall vi värma sista glöggen
    -å julen vara in till påsken....
    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Hejsan.
    Mysig blogg du har med många härliga bilder.

    Tyvärr har våren och värmen försvunnit här nere hos mig jag som tänkt fixat i mitt växthus imorgon................

    Ha det gott,
    Anneli

    SvaraRadera