torsdag 10 juli 2014

Grillregler.

Min man fick denna tavla med grillregler av våra
midsommargäster som vi hade.


Måste nog medge att vi vårat fall så stämmer endast det
att mannen tar en öl till maten och då har jag gjort resten,
men jag klagar inte bara jag själv köper hem allt så vet jag
vad vi har i kylskåpet och så kan jag stå för berömmen.

Fick genom en bekant höra om StyleRoom sidan, det är för alla
inredningsintresserade. Där får man tips och bra idee'r till sin egen
inredning eller om man gärna fixar och ändrar på grejer så finns det
även en skild sida för det.
Så nu är jag också medlem där, men allt nytt tar sin tid att lära sej
men några bilder lyckades jag nog få dit titta HÄR
När man börjar titta på andras fina hem så får man sådan inspiration 
själv att börja fixa.

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar