torsdag 25 september 2014

Väskan färdigt packad inför veckoslutet.

Fredag i morgon och ledigt veckoslut.
Kassen är packad för veckoslutet på landet.
Inga planer så en hel hög med tidningar som 
jag inte hunnit läsa tidigare har åkt ner i väskan.
Hoppas vädret blir skapligt så att
man kan vara ute.
Har tyg till nya dynfodral, så om andan faller på
så kan jag sy lite, men bara om jag har lust inte något
måste.
Sen har jag en hel del tv-program som är jag inte heller
sett som säkert kommer i repris eller sen ser jag dem från
datan.
Min man han pysslar med allt möjligt ute eller så
går han till sonen som bor en bit ifrån oss och så skruvar dom 
säkert igen på någo motorer, men det får dom gärna göra för
då kan jag också göra vad jag vill.


Veckoslutsläsning.

Ha det så bra!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera