onsdag 5 november 2014

Nya gardiner.

Fick inspiration att byta gardiner efter att jag sett på
programmet Finlands vackraste hem.
Där var ett hem som var sååå vackert, massor i vitt
med rött och lite blått som aksentfärger.
I ett av rummen gick inredningen helt i vitt och det
var så vackert.
Så nu fick jag för mej att köpa nya vita gardiner
hade nog länge sett på dessa gardiner och gillade
dem förstås när jag köpte dem till affären då tänkte
jag ren att dom där kommer nog till oss i något skede
och det var nu.
Och så passar dom bra med de lilla julröda som snart skall
fram.


Min snälla man hjälpte mej att få upp dem för min
frusen axel vill inte ännu riktigt lyda att lyfta armen rakt upp.



Sen tog jag hand om en skadad ren som brutit benet i frakten,
men nu är den limmad och får stå på fönsterbrädet.



Veckan rusar i väg, torsdag redan i morgon.

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar