fredag 21 november 2014

Vitt på marken.

På eftermiddagen började de snöa i dag.
Blev så ljust meddetsamma, kom för en stund sedan
hit till lugnet. Vitt på marken men tur att jag inte be-
hövde köra och att jag inte i morgon behöver fara
någonstans.



Visst är det vackert med de vita men de varar inte så
länge för i morgon är det säkert regn och slask som gäller.
Hade planerat att testa min nya eldkorg som jag köpt
men nu får det nog bli till en anna dag när det snöar nu så
kanska det inte skulle brinna så bra.
Förra vintern hade jag redan planer på att köpa en men hittade
inte någonstans.
Men nu har jag själv till försäljning så nu var jag snabb att skaffa
en åt mej.


Tänkte testa med den här men förstås kan man ha stora
marschaller eller vanliga vedklabbar.


Ha ett trevligt veckoslut!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar