fredag 9 januari 2015

Kort vecka.

Fredag igen, skönt med korta veckor
fast man nog har varit lite borta med
vinden vad gäller dagarna, när det har
varit helg och arbete var och varannan
dag.
Kollade just att nu är det 12 veckor förrän
det blir påskledigt för det är nästa längre
lediga som är på kommande.
Vädret varierar lika så snabbt att man inte vet
att är det vinter, höst eller vår.
Vår nyheterna börjar redan komma in till
affären, vilket är skojigt men känns nog lite
fånigt att laga härliga vårfärger fram när
den smällkalla vintern ännu är på kommande.



Ben vill önska alla ett skönt veckoslut.
Så här gosa han på morgonen,Tur att man kan tvätta tyget på soffan
om det behövs för inte hade jag hjärta att köra ner honom.

Kram, Monica

4 kommentarer:

  1. Hej
    Såg så fina "spetsburkar" du hade lagt ut bild på i nåt inlägg, undrar var dom är köpta? Skulle så gärna vilja ha såna :) Med vänlig hälsning, Sanna

    SvaraRadera
  2. Trevligt att du tittade in!
    Om du menar dem som jag har på fönsterbrädet, så dom är inhandlade på
    Ikea.
    Mvh Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får gärna maila mig på Janitza87@hotmail.com så kan jag skicka bild på dom jag menar :)

      Radera
  3. Det var några från i mars förra året, du hade dom till smycken tror jag :) med glasknopp på locket :)
    Med vänlig hälsning, Sanna

    SvaraRadera