lördag 18 april 2015

Med skogen som granne.

Ja då får man uppleva lite allt
möjligt.
Som idag när vi var på väg på vår
traditionella skogspromenad så fick
vi syn på den här som stod stilla och 
trodde att vi inte såg den.






Sen sprang den i väg eller egentligen var dom två
men den andra fick jag inte på bild. Så vi kunde fortsätta
vår skogspromenad.


Sådana härliga stigar får vi njuta av med fin utsikt.
Den blåa pricken är min man med Ben.
Så jag fotografera lite vatten förrän jag sprang fast dem.



Varmt har det inte varit så mössa och
vantar har varit nödvändiga när man varit ut
och rört på sej.

Trevlig kväll!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att bo så nära naturen! Jag fattar inte alla människor som tränger ihop sig i storstäderna. Tur att man kan välja! Härliga bilder du fick på din vandring där!
    Ha en fin söndag!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera