torsdag 14 maj 2015

Inte så mycket bättre i dag.

Men regn har vi inte mulet nog och
blåsten har mojnat.
Vårt gubarn har börjat bygga hus åt sej.
Så i dag är karafolke på talko dom håller på
med sockeln idag.
Tomten ligger på andra sidan åkern från oss
sett så jag gick med Ben på inspektion för
alltid måste de finnas en arbetsledare och dom
såg ut att kunna sin sak.
Kameran kom inte med men när jag kom hem
lekte jag paprazzi och stod bakom träden poch
försökte få bild på min man,



Han håller på att blanda murbruk.



Men att man kan bli glad för så lite som
när jag gick och tittade på mina odlingslådor
och såg att dom första potatisplantorna kommit
upp och mina ringblommor också hade grott.
Så nu finns det hopp att det blir midsommarpotatisar.




Nu när jag sitter och skriver detta så har S O L E N börjat lysa
yeeeee!
Nu snabbt ut.

Ha en bra dag!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar