torsdag 21 maj 2015

Sommarkläder.










Jag går sällan i klädaffärer mer blir det i inredningsväg.
Men sen när jag köper så då blir det också flere plagg
som nu idag när jag hittade lite alltmöjligt.
Egentligen for jag för att söka ett par röda byxor
men nix hittade inte.
Jag är jumpermänska och bomullsjumprar gillar jag
sådana hittade jag två stycken och lösa sköna viskoscaprin.
En långklänning som man kan dra på sej när man kommert hem
från jobbet och en pike'klänning.
Bara man får lite färg på benen och armarna så blir det
nog säkert bra.
det är inte så lätt att ta bilder på sej själv så ni får
ursäkta de blev som det blev.

Ha en bra dag!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Fina kläder du hittat! De kommer att bli sköna till sommaren :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera