söndag 12 juli 2015

Städat.


Dagens bukett blev blåbärsris och lite strandblomster.
Den här träsån var i skafferiet jag började städa i morse.
Den har säker varit en sådan man haft mjöl i tror jag.
När det regnade så tog jag tillfälle i akt och började städa.
Alla hyllor tömdes och torkades av sen lagade jag vaxduk
på dem det kom till och med en matta på golvet för
att göra det lite piggare och en led-lykta så att man hittar
vad man söker.
Där förvaras lite allt möjligt inte bara matvaror utan där finns
kastruller och lite kärl som inte ryms i dom andra skåpet.
Jag blev riktigt nöjd med dagens städprojekt.






Ett skepp kommer lastat med blommor, de tänkte jag på när vi for iväg
igår med fulllastad båt med mat, blommor,klädkassar och grästrimmer.
Jag gillar blommor och har svårt att låta bli att köpa när jag ser
vackra blommor.
Nu blev det då två jättekrysantemer och en stor femfingersblomma som
jag skulle ha med mej.









Det blev visst en hel del bilder igen.
Men nu skall ni ha en skön kväll!

Nu är det en vecka kvar till semestern!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar