måndag 24 augusti 2015

Ett hem inrett med god smak.

I dag på min lediga dag har jag haft nöje
att besöka min väninnas vackra hem.
Helt grön av avund för där var så vackert.
Kameran var med förstås och jag frågade
om jag fick visa dessa ljuvliga bilder
och det fick jag.
Så följ med och njut.


Detta var de första som mötte en, inredning ute
är lika viktigt som inne.
Syrener som var planterade i trälådor, fiffig ide'
skulle aldrig själv ha kommit på något sådant.



Lyktor, krukor och sittplatser.




Och sen detta sommarrum jag var helt såld.









Tack, det var en trevlig dag!

Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Jättevackert med fina detaljer och utsikt :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Förstår att du blev förtjust, mycket fint.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera