onsdag 16 september 2015

Ny skjorta.

Ibland har man tur och hittar meddetsamma
och sen kan det vara att man söker och söker
men ingenting känns bra, nu menar jag mitt
klädköp idag.
När arbetsdagen var avklarad så tänkte jag att nu sticker
jag mej in till centrum och ser om jag skulle hitta något
nytt klädesplagg.
Två olika skjortor prövade jag och denna kom jag hem med.


Vi skall nämligen på dans till grannbyn på lördagen
och alltid är det trevligt att få något nytt att sätta på sej.
Till svarta byxor blir den nog bra.
Den ser trevligare ut på än där på dörren. 
Denna ojämna fåll var pricken på i.
Det är finlandssvenska dansbandet från Vasa
Tommys som skall uppträda, dom spelar bra dansmusik
som passar för alla åldrar.

Trevlig fortsättning på kvällen!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar