tisdag 8 september 2015

Skönt med lugna mornar.

Gillar att börja dagen i lugn takt.
Om jag skall till jobbet 9 så stiger jag upp 
halv 7, för att kunna dricka morgonkaffet och
läsa dagens tidning i lugn och ro är skönt.
Bädda sängen och att se till att diskbordet
är tomt och ibland hinner till och med
tvättmaskinen vara på, de är sedan trevligt
att komma hem till ett städigt hem.


Rosor i morgonstund.
Den här tiden på året blir det alltid denna färg på blommorna,
de hör liksom hösten till.



Och sen yllesockorna på fötterna
så då blir det en bra start på dagen.
Mina randiga sockor som jag började
på förra veckan.



Nu lite kaffet till sen ut med Ben och så iväg
till jobbet och ta itu med höstnyheterna som anländer 
varje dag och det är trevligt.

Ha en bra dag!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Underbara rosor och så fina sockar. Jag har ett par som är nästan exakt i samma färger som dina :-)
    Kram, Susanne

    SvaraRadera