torsdag 5 november 2015

Röda gardinkappor.


Jag orkade inte vänta längre, när jag nu för en gång hade köpt
nya röda gardinkappor och där är inga tomtar så nu är dom uppe.
De lilla extra får den av hålsömskanten.
Så nu har jag likadanna gardiner både i köket och matrummet.
Måste nog säga att dom ser snyggare ut när det är mörkt ute.
Duken passar inte längre så nu måste jag söka fram en annan.


Snart är denna vecka slut och veckoslutet närmar sej,
och på söndag skall far i huset firas och då kommer barnen 
på besök :)

Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Hej! Det var ett tag sedan jag tittade in här och skrev! Nu när jag ser dina röda gardiner blir jag sugen att hänga upp mina vinröda med änglar i vårt tv-rum. Jag har inga där för tillfället men det blir ju mer ombonat med gardiner och när det ändå är mörkt från kl. tre nästan kan man ju ha gardin. Ja veckorna går ju så fort och snart är det advent!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en tid sen senast, verkligen trevligt att du följer med bloggandet!
      Ha en skön weekend!
      Kram, Monica

      Radera
  2. Nog kliar det i fingrarna att plocka fram ett och annat juligt. Din stora gran krans blev jätte fin!
    kraam
    Sanne

    SvaraRadera