onsdag 13 januari 2016

Försöker att komma ihåg....

....att sköta om mej själv.
I bland glömmer man bara bort sej själv.
Förrän de börjar värka någonstans eller hyn
stramar som ett sandpapper om man inte kommit
ihåg att smörja in sej, i alla fall den här tiden på
året så har jag alltid otroligt torr hy.
Men i dag när jag har haft ledig dag så har jag bara
tänkt på mej själv ( lite på min man och gosingen Ben ).
Började morgonen med min aqua detox behandling
där jag brukar gå en gång i månaden.
Därifrån köpte jag en ny fuktighetskräm som passar
för ansiktet, händerna som hela kroppen.
Sen blev det också inhandlat en ny duschkräm som också
är fuktgivande och den doftar så gott. Och sen ännu ett
nytt nagellack.
För att inte glömma en ny jumper som också kom hem
med mej idag.



Det blåser ganska så kallt i dag så nu när jag varit
ut på kvällpromenad så tänker jag tappa upp ett
skumbad och njuta en stund.
Efter en skön slappandag orkar man igen ta itu med
morgondagens jobb.

Trevlig vinterkväll åt er!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar