tisdag 8 mars 2016

Fortsättning från igår.

Visade lite blider på saker som anlänt inför våren
till affären, tänkte fortsätta idag med lite bilder till.


Flytande ljus i läckra färger.
Blir fint att duka med till vårens fester.



Äkta är äkta men att fuska lite med tygblommor är inte fel. Om man är  på resa och ingen är och vattna blommorna
så kan man ha fina blommor i fönstret ändå. :)


Dom har bra åtgång.


Grodorna har kommit.
Samma modell som ifjol.
Min groda döpte jag till Ruben och den finns
i skärgårdshemmet och väntar på sommaren så att
den får komma ut på kökstrappan igen.




Fina kökstavlor, dom är styckevis eller så kan man skaffa dom alla tre.


Tidningskorg/kass.

Men nu skall vi fira KVINNODAGEN.
Jag fick en fin bukett blommor av min när jag
kom hem från jobbet.





Trevlig kvinnodag!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Så kul att se alla nyhetr. Såg de fina servetterna i förra inlägger, jag älskar servetter. Flytljusen gillar jag också, det var längesen jag såg sådana i någon affär. Så fina att blanda med blommor eller murgröna i en skål!
    Ha en fin vecka, nu kommer våren!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera