lördag 27 augusti 2016

Årets sista båtrace.

En stormig lördag och då menar jag
storm med stort S.
Trots detta gick startflaggan för lördagens
båtrace.
Jag kunde inte se första varvet för jag var rädd att
han skulle vurpa men när jag hörde att första varvet gick bra
så tvingade jag mej att se på dom 4 resterande varven.
Men kan säga att hjärtat hackade lite i övervarv.

Lillpojken var med också, men i vagnen smakade
sömnen så bra att när körningen var förbi så vaknade han,
men på prisutdelningen var han vaken.
Det blev andra pris idag, men när poängen från alla
fem tävlingar räknades ihop så vann han och kammade
hem vandringspriset, yeeee!!!!



En nöjd vinnare.


Gratulationer av en medtävlande.


Lillgossen fick också en titt på pokalen.



Sen kom vandringspriset.



Dagens priser.




Hemma på backen.


Här tyckte han att nu räcker det med fotograferingen för
den här dagen.
Så jag måste ge upp.

Nu mat, kaffe och bastu.
Trevlig lördagskväll!

Kram, Monica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar