torsdag 29 september 2016

På jakt efter nya gardiner.

Skulle vilja ha nya köksgardiner nu till hösten.
Har haft hemma två gardinkappor på prov, gillade
mönstret på tyget men dom var för smala 45x250
de skulle helst få vara 50 el 60x250.
Men jag har nog flere höstgardiner ännu på kommande 
till försäljning så jag får vänta lite än.



Skulle måtten varit bra så hade det nog blivit den med vit botten.
Så nu får jag ta dem tillbaks till försäljning imorgon.
Jag tror nog att dessa säljs snabbt nu när dom flesta håller på
att byta sin hemtextilier till höstfärger.


Måste visa lite morgonbilder ännu.
En rejäl dimma i morse men den försvann
ganska så snabbt och solen tittade fram.



Pelargonerna blommar ännu så vackert!


Ben han hade koll på något i skogen, så jag
fick locka honom att komma in, för man vet aldrig när björnen
lufsar omkring i skogen.


Nu öser regnet ner och det blåser ganska så hårt.
Men man sover så gott när man hör hur regnet smattrar mot fönstret.

Sköt om er!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar