torsdag 25 maj 2017

Ny sommargarderob.

Trevligt med nya kläder men jag gillar inte
allt stohej med det hela.
Är man ensam och shoppar så måste man
samla med sej en rejäl hög med kläder så
att man klara det med en gång när man börjar
pröva igenom plaggen.
Shoppar oftare inredningsgrejer och saker till
hemmet.
Men den här tiden på året då går jag loss på att
förnya sommargarderoben.
Tänkte visa vad för nytt som kommit hem.


Jag kallar dom här kläderna för hoppa skutta kläder, med vilket jag menar
sköna, lediga och bekväma alla dagars kläder :)


Strykjärnet behöver göra sitt.


Vitt gillar jag sommartid.


En morgonkaffebryggklänning.


Älskar denna färg.


Mot regn och kyliga kvällar, vilket man förstås inte önskar, men som
nog ändå kommer.


Toppar och vita byxor.


Trikocapri med en liten finess.
Passar bra under tunikorna.

Någonting i skoväg måste jag ännu hitta eller
några tygtossor, vi får se!

Trevlig torsdagskväll!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar