torsdag 17 augusti 2017

Höstfärger.

Trots att vädret har varit varmt och
halvsol idag så har jag höstfeelis.
På min lediga dag har jag tagit det
ganska så lugnt gjort det som andan
fallit på så att säga.
Hade redan för ett tag sedan köpt spray-
färg som jag planerat att använda på mina
gamla vita plastkrukor.
Den ena fick sin färgbehandling men den andra
blev in i garaget för där hade getingarna byggt bo
så där hade man ingenting att göra, men den ena
är nu förnyad.



Med kopparfärgat spray.
Färgen var den bästa jag någonsing har använt
lätt att spraya och inget rinnande av färgen och
sen torkade den otroligt snabbt.
Gillar den vackra lystern.


Inne blev det också lite höstfärger minsann,
duken tog jag bort nu vill jag ha bordsskivan fram
igen.



Nu skall jag blanda ihop en semledeg för brödet
tycks vara slut och medan den jäser skall jag plocka
dom sista vinbären som ännu finns kvar.

Ha en bra fortsättning på kvällen!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar