lördag 14 oktober 2017

Inredning.

Tänkte visa lite bilder från affären
där jag jobbar eller egentligen på produkter
som är omtyckta.
Det som går mest åt denna tid på året är
mattor, gardiner, dynor, ljus och lyktor.


Beige, grått och naturvitt finns det mest av, jordnära färger.
Men visst har jag mattor i rött, blått,turkost och vinrött också.


Den yngre generationen gillar mattor med printtade texter på.


Olika ljuskronor för värmeljus och kronljus, dom går alla i vitt.


Små värmeljusskålar med lite blingbling.


Vinterlyktor med renar.


Djurmotiv finns det på dynor, filtar och gardiner.






Den här vintriga gardinkappan kommer att finnas i många hem,
för idag har jag fått fylla på flere gånger, när jag igen märkt att
det hade minskat i hyllan.


Finns även fleecefilt och dyna med samma mönster.
Dom skulle nog också passa hos oss med våra domherrar som vi har.


Dessa känner ni säkert till vid de här laget.

Jag har ett bord som jag alltid gör olika dukningar på
enligt vad som är aktuelt för tillfället.



Nu ser det ut så här i grått och rött.


Dunis servetter och duk.

Dynor som passar i samma nyanser skulle kunna
tex. vara dessa.





Nu börjar här dofta blåbärskaka från ugnen
så nu måste jag sluta.

Trevlig kväll!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar